Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO BERNSTEIN-LAZIENKA.PL
Niniejszy dokument stanowi regulamin sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.bernstein-lazienka.pl prowadzonego przez Bernstein Polska Sp. z o.o.
Spis treści
- Definicje
- Postanowienia ogólne
- Wymagania techniczne
- Cookies
- Informacje o zagrożeniach
- Konto i Konto B2B
- Newsletter
- Zamówienia
- Dostawa
- Płatność
- Odstąpienie
- Odpowiedzialność Sprzedawcy i reklamacje
- Realizacja Kuponów Promocyjnych
- Program Ochrony Kupującego
- Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów
- Opinie na temat Sprzedawcy
- Prawa własności intelektualnej
- Postanowienia końcowe
§1) Definicje
- Sprzedawca – Bernstein Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Kalwaryjska 35A/212, 30-504 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0001007920, o kapitale zakładowym 5 000 PLN, NIP 8133890184, REGON 523913626;
Dane kontaktowe: Email: biuro@bernstein-badshop.de Tel.: 22 3821771 (czynny w Dni Robocze w
godz. 09:00 – 17:00) - Adres do Zwrotu:
Adres do zwrotu Produktów: Nextrend GmbH, Rüdesheimer Str. 51, 65239 Hochheim, Niemcy - Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.bernstein-lazienka.pl
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Użytkownik – każdy podmiot, który korzysta ze Sklepu, w tym Klient.
- Klient – każdy podmiot zawierający ze Sprzedawcą Umowę Sprzedaży lub umowę o świadczenie Usług Dodatkowych umowę za pośrednictwem Sklepu.
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Przedsiębiorca Kwalifikowany – osoba fizyczna zawierająca umowę, która jest bezpośrednio związana z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Konto – element Sklepu, w którym przechowywane są dane podane przez Klienta oraz informacje o Zamówieniach złożonych przez niego w Sklepie; każde Konto prowadzone jest indywidualnie dla danego Klienta.
- Konto B2B – element Sklepu dedykowany Klientom prowadzącym działalność gospodarczą. Każde Konto B2B prowadzone jest indywidualnie dla danego Klienta.
- Formularz Rejestracji – element Sklepu stanowiący interaktywny formularz umożliwiający utworzenie Konta.
- Produkt – dostępna do zakupu w Sklepie rzecz ruchoma.
- Koszyk – element Sklepu, w którym widoczne są Produkty wybrane przez Klienta do zakupu, a także istnieje możliwość modyfikacji Zamówienia, w szczególności ilości Produktów.
- Formularz Zamówienia – element Sklepu stanowiący interaktywny formularz umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie sposobu płatności.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
- Newsletter – wiadomości przesyłane drogą elektroniczną (e-mail) na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej, które zawierają treści marketingowe, w tym m.in. informacje o nowych Produktach, ofertach lub promocjach, które pojawiły się w Sklepie.
- Usługi Dodatkowe – bezpłatne usługi dostarczane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu. Usługi te obejmują: wysyłkę Newslettera oraz prowadzenie Konta i Konta B2B.
- Dzień roboczy – dzień tygodnia, od poniedziałku do piątku, wyłączając dni ustawowo wolne od pracy.
- Kupony Promocyjne – kupony z określoną datą ważności, które są rozdawane nieodpłatnie przez Sprzedającego w ramach akcji reklamowych.
- Program Ochrony Kupującego – programu ochrony kupującego, oferowany Klientom przez Trusted Shops GmbH z siedzibą w Niemczech na podstawie współpracy Trusted Shops GmbH oraz Sprzedawcy.
§2) Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin zawiera w szczególności zasady i informacje na temat:
a) korzystania ze Sklepu;
b) zawierania oraz wykonywania Umów Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu;
c) warunki świadczenia Usług Dodatkowych;
d) postępowania reklamacyjnego oraz informacje na temat pozasądowego rozwiązywania sporów;
e) prawa odstąpienia;
f) stosowanych plików cookies oraz zagrożeń związanych z korzystaniem z usług drogą elektroniczną;
g) opinii Klientów.
2. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sklepu w zakładce: Regulamin do przeczytania oraz do pobrania w formie pliku PDF.
3. Tekst Regulaminu stanowi integralną część Umowy Sprzedaży oraz umów o świadczenie Usług Dodatkowych.
4. Złożenie Zamówienia w Sklepie oraz skorzystanie z Usług Dodatkowych wymaga akceptacji niniejszego Regulaminu.
5. Postanowienia Regulaminu nie mają na celu wyłączać czy ograniczać jakichkolwiek praw Konsumentów ani Przedsiębiorców Kwalifikowanych wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
6. Informacje na temat przetwarzania danych osobowych oraz szczegółowe informacje na temat plików cookies i narzędzi analitycznych stosowanych przez Sklep zawarte są w Polityce Prywatności, która jest dostępna na stronie Sklepu w zakładce Polityka Prywatności.
7. Zabronione jest dostarczanie przez Użytkownika do Sklepu treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Użytkownika Sklepu lub Usług Dodatkowych, w sposób sprzeczny z prawem lub dobrymi obyczajami. Przykładowo, zabronione jest dostarczanie treści lub podejmowanie działań nawołujących do przemocy lub nienawiści, naruszających prawa osób trzecich w szczególności ich dobra osobiste, zawierających wulgaryzmy, stwarzających zagrożenie dla innych Użytkowników Sklepu, zmierzających do nieuprawnionego uzyskania danych dostępowych Klientów lub danych zawartych w ich Kontach.
8. Istotne informacje na temat Produktów oraz instrukcje dotyczące prawidłowego korzystania z nich zamieszczone są w opakowaniach Produktów. Zaznajomienie się z informacjami oraz przestrzeganie instrukcji jest niezbędne dla bezpiecznego korzystania z Produktów.
9. Umowa Sprzedaży oraz umowy o świadczenie Usług Dodatkowych są zawierane w języku polskim.
§3) Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu niezbędne są:
a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową zaktualizowaną do jej najnowszej wersji;
b. aktywne konto poczty elektronicznej (konieczne w przypadku dokonywania zakupów, korzystania z Konta oraz Newslettera);
c. włączona obsługa plików cookies w zakresie cookies niezbędnych, o których mowa w ustawienia plików cookies na Stronie.
§4) Cookies
1. Sprzedawca stosuje na stronie internetowej Sklepu tzw. pliki cookies, przez które rozumie się krótkie dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, zamieszczane w urządzeniach końcowych Użytkowników Sklepu podczas korzystania ze Sklepu.
2. Pliki cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Pliki te, w zależności od ich rodzaju, służą umożliwieniu bezpiecznego korzystania ze Sklepu lub działaniu jego poszczególnych funkcji (cookies niezbędne), ale też spełniają dla Sprzedawcy inne role (cookies analityczne i marketingowe). Pliki cookies nie niszczą urządzeń końcowych Klienta, ani nie powodują w nich zmian.
3. Sprzedawca stosuje w Sklepie także narzędzia analityczne i marketingowe, bazujące na plikach cookies.
4. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz narzędzi analitycznych i marketingowych stosowanych w Sklepie znajdują się w Polityce Prywatności.
§5) Informacje o zagrożeniach
1. Sprzedawca wdrożył Politykę Prywatności oraz odpowiednie środki ochrony korzystania ze Sklepu, w tym danych przetwarzanych w ramach Sklepu, w celu zapewnienia poufności oraz bezpieczeństwa, jednak korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną zawsze może wiązać się z niebezpieczeństwem dla sprzętu oraz danych Klientów.
2. Przykłady zagrożeń:
a) działanie szkodliwego oprogramowania (malware) typu: wirusy, trojany, adware, scareware, oprogramowanie szpiegujące, robaki internetowe,
b) złamania lub obejście systemu kryptograficznego,
c) fałszywe wiadomości elektroniczne przypominające wiadomości autentyczne.
Skutkiem powyższych może być pozyskanie osobistych i poufnych informacji w celu kradzieży tożsamości i/lub wyłudzeń finansowych, zablokowanie dostępu do danych lub ich modyfikacja bądź usunięcie, zniszczenia w oprogramowaniu sprzętu.
3. Użytkownicy powinni chronić swoje dane w szczególności w zakresie urządzeń i programów, którymi sami się posługują, w tym poprzez stosowanie aktualnych wersji programów antywirusowych oraz firewalli, a także poprzez odpowiednio złożone hasła do logowania, które nie są udostępniane podmiotom trzecim.
§6) Konto i konto B2B
1. Założenie Konta możliwe jest poprzez odnośnik „Załóż Konto” lub równoznaczny znajdujący się na stronie Sklepu, jak również poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienka w ramach Formularza Zamówienia.
2. Posiadanie Konta umożliwia Klientowi zastosowanie skróconego procesu realizacji Zamówienia poprzez posłużenie się danymi zawartymi na jego Koncie, a także dostęp do następujących informacji:
a) danych Klienta podanych w Formularzu Rejestracji,
b) danych zawartych w historii Zamówień, zarówno zrealizowanych jak i będących w trakcie realizacji,
c) na temat Produktów dodanych przez Klienta do listy życzeń (o ile Produkt nadal jest dostępny w Sklepie).
jak również zarządzanie subskrypcją Newslettera.
3. Aby założyć Konto w Sklepie należy wypełnić Formularz Rejestracji oraz ustanowić hasło do konta. Niezbędne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko, adres e-mail, adres dostawy, numer telefonu oraz w przypadku firm nazwę firmy oraz numer NIP. Klient zobowiązany jest do podania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
4. W ramach Formularza Rejestracji Klient potwierdza akceptację Regulaminu poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola. Klient ma także możliwość zapoznania się z informacjami na temat przetwarzania danych poprzez kliknięcie odnośnika do Polityki Prywatności.
5. Klient ma możliwość edycji danych wprowadzonych przez niego do Konta. Zastosowanie znajduje wtedy ustęp 4 powyżej.
6. Wraz z otrzymaniem przez Sprzedawcę poprawnie wypełnionego Formularza Rejestracji dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie drogą elektroniczną bezpłatnej Usługi Dodatkowej w postaci prowadzenia Konta Klienta. Umowa zawierana jest na czas nieoznaczony. Usługa ta jest darmowa i dobrowolna. Założenie Konta nie jest wymagane dla dokonywania zakupów w Sklepie.
7. Logowanie na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustawionych przez Klienta w Formularzu Rejestracji.
8. Klient ma możliwość w każdym czasie, bez podania przyczyny, usunąć Konto poprzez kliknięcie opcji „Usuń Konto” lub równoznacznej znajdującej się ramach Konta, bądź poprzez wysłanie oświadczenia woli pisemnie lub mailowo na adres Sprzedawcy wskazany w Regulaminie (§1 pkt 1). Usunięcie Konta będzie miało miejsce niezwłocznie, nie później niż w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania żądania przez Sprzedawcę.
9. Sprzedawca ma prawo do zaprzestania świadczenia Usługi Dodatkowej w postaci prowadzenia Konta Klienta za uprzednim wypowiedzeniem wynoszącym 14 dni. Wypowiedzenie może zostać przesłane mailowo na adres Klienta zamieszczony w jego Koncie.
10. Klient będący Przedsiębiorcą może dodatkowo założyć w Sklepie Konto B2B. Założenie Konta B2B możliwe jest poprzez odnośnik „Zarejestruj konto B2B” lub inny równoznaczny znajdujący się na stronie Sklepu. Aby założyć Konto B2B należy wypełnić dedykowany temu formularz oraz ustanowić hasło do konta. Niezbędne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko, adres e-mail, nazwa firmy, numer identyfikacyjny VAT. Klient zobowiązany jest do podania danych zgodnych ze stanem faktycznym. W pozostałym zakresie do Konta B2B stosują się odpowiednio postanowienia dotyczące Konta.
§7) Newsletter
1. Klient może skorzystać z Usługi Dodatkowej w postaci wysyłki Newslettera poprzez wypełnienie i wysłanie dedykowanego formularza dostępnego na głównej stronie Sklepu. Klient podaje wówczas swój adres e-mail oraz potwierdza akceptację Regulaminu poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola. Klient ma także możliwość zapoznania się z informacjami na temat przetwarzania danych poprzez kliknięcie odnośnika do Polityki Prywatności.
2. Skorzystanie z Usługi Dodatkowej w postaci wysyłki Newslettera możliwe jest również poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola podczas wypełniania Formularza Zamówienia lub Formularza Rejestracji.
3. Następnie Klient otrzymuje wiadomość mailową z informacją w jaki sposób należy potwierdzić chęć skorzystania z Usługi (tzw. double opt-in).
4. W momencie otrzymania przez Sprzedawcę potwierdzenia, o którym mowa w ust. 3 powyżej dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie drogą elektroniczną bezpłatnej Usługi Dodatkowej w postaci wysyłki Newslettera. Umowa zawierana jest na czas nieoznaczony. Usługa ta jest darmowa i dobrowolna.
5. Klient ma możliwość w każdym czasie, bez podania przyczyny, zrezygnować z otrzymywania Newslettera. Rezygnacji można dokonać poprzez kliknięcie stosownego odnośnika zawartego w każdej wiadomości z Newsletterem, przez klikniecie odpowiedniej opcji z poziomu Konta bądź poprzez wysłanie oświadczenia woli pisemnie lub mailowo na adres Sprzedawcy wskazany w Regulaminie (§1 pkt 1). Wyłączenie Usługi następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni roboczych od otrzymania takiego żądania przez Sprzedawcę.
6. Sprzedawca ma prawo zaprzestania świadczenia Usługi Dodatkowej w postaci wysyłki Newslettera za uprzednim wypowiedzeniem wynoszącym 14 dni. Wypowiedzenie może zostać przesłane mailowo na adres Klienta podany do wysyłki Newslettera.
7. Sprzedawca ma prawo zaprzestania świadczenia Usługi Dodatkowej w postaci wysyłki Newslettera w każdym czasie z ważnej przyczyny.
§8) Zamówienia
1. Informacje znajdujące się w Sklepie nie stanowią oferty Sprzedawcy, a są jedynie zaproszeniem do złożenia oferty przez Klienta.
2. Klient poprzez złożenie Zamówienie składa Sprzedawcy wiążącą ofertę nabycia danego Produktu wg parametrów dotyczących danego Produktu wskazanych w Sklepie.
3. W celu złożenia Zamówienia należy postępować zgodnie z poleceniami wyświetlanymi w Sklepie w tym:
a) wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia poprzez dodanie go do Koszyka (przycisk „Do koszyka”, a następnie „Do kasy” lub inne równoznaczne);
b) zalogować się na swoje Konto lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
i. jeżeli Klient zalogował się na swoje Konto, a nie zawiera ono wszystkich danych niezbędnych do złożenia Zamówienia – należy uzupełnić te dane,
ii. jeżeli Klient wybrał możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – należy wypełnić Formularz Zamówienia poprzez wpisanie danych Klienta oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu (jeżeli jest on inny od adresu Klienta); jeżeli wymagana jest faktura - wprowadzić dane do faktury,
c) zaakceptować Regulamin;
d) wybrać jeden ze sposobów płatności (dostępne sposoby płatności wyświetlają się w początkowym etapie Zamówienia, po wejściu do Koszyka);
e) kliknąć przycisk “Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” (lub inny równoznaczny wskazujący na dokonanie zakupu ze zobowiązaniem do dokonania zapłaty), który finalizuje złożenie Zamówienia; finalizacja Zamówienia jest równoznaczna ze złożeniem Sprzedawcy przez Klienta oferty, o której mowa w ust. 2 powyżej.
4. W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie następujących danych: imię, nazwisko, adres: ulica/osiedle, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj; adres e-mail, numer telefonu kontaktowego, wybrany Produkt/Produkty, ilość Produktów, miejsce dostawy – jeżeli różni się od adresu Klienta, sposób płatności. Dla Klienta będącego Przedsiębiorcą lub Przedsiębiorcą Kwalifikowanym niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru identyfikacji podatkowej (NIP).
5. W trakcie składania Zamówienia - do momentu jego finalizacji - Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz Produktów. W tym celu należy postępować zgodnie z poleceniami wyświetlanymi w Sklepie. Klient może sprawdzić poprawność wprowadzonych danych poprzez uważne przeczytanie wyświetlanych informacji. Skutecznym technicznym sposobem pozwalającym na lepsze wykrycie błędnych danych może być użycie funkcji powiększania widoku w przeglądarce, która pozwoli powiększyć treść prezentowaną na ekranie monitora.
6. W trakcie składania Zamówienia Klient ma możliwość zapoznania się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych poprzez kliknięcie odnośnika do Polityki Prywatności.
7. Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych, a przed finalizacją Zamówienia, wyświetlone zostanie podsumowanie Zamówienia zawierające informacje dotyczące:
a. przedmiotu zamówienia – wybranych Produktów i ich ilości,
b. jednostkowej oraz łącznej ceny wybranych Produktów,
c. miejsca dostawy,
d. kosztów dostawy,
e. całkowitego kosztu Zamówienia,
f. wybranej metody płatności.
8. Jeżeli Sprzedawca przyjmuje ofertę Klienta przesyła mu wiadomości mailową potwierdzającą przyjęcie Zamówienie do realizacji. Wiadomość ta zawiera podsumowanie istotnych elementów Zamówienia oraz numer Zamówienia. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości Sprzedawcy, między Klientem a Sprzedawcą zostaje zawarta Umowa Sprzedaży.
9. Klient przestaje być związany Zamówieniem tj. złożoną przez siebie ofertą w przypadku oraz w momencie któregokolwiek z poniższych:
a) braku mailowego potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę w terminie do 3 dni roboczych od złożenia Zamówienia;
b) informacji mailowej o odmowie przyjęcia Zamówienia do realizacji,
c) złożenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę Kwalifikowanego oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży - jeżeli miało to miejsce przed zawarciem tej Umowy zgodnie z ust. 8 powyżej.
10. Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. W przeciwnym razie Umowa Sprzedaży ulega rozwiązaniu.
11. Sprzedawca w procesie składania Zamówienia kontaktuje się z Klientem na podany w trakcie składania Zamówienia adres e-mail Klienta. Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą pod adresami wskazanymi w §1. pkt 1) Regulaminu.
§9) Dostawa
1. Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski. Informacja ta wyświetla się w początkowym etapie Zamówienia, po wejściu do Koszyka.
2. Produkty dostarczane będą za pomocą przesyłki kurierskiej lub spedycyjnej (w przyp. Produktów o większych gabarytach) na adres wskazany przez Klienta w Zamówieniu. Klient odpowiada za wskazanie prawidłowego oraz pełnego adresu oraz numeru telefonu kontaktowego, które uniemożliwiają skuteczne dostarczenie przesyłki, a w razie potrzeby bezpośrednie skontaktowanie się z Klientem.
3. Maksymalny czas dostawy wynosi 7 dni roboczych z zastrzeżeniem dalszej części tego ustępu. Czas dostawy zależy od wielkości i ilości zamówionych Produktów oraz miejsca, do którego mają one zostać dostarczone. Powyższe nie znajduje zastosowania w przypadku Produktów z adnotacją „wkrótce dostępny”, co do których czas dostawy podawany jest każdorazowo na stronie Sklepu w informacjach przy Produkcie.
4. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się od następnego dnia roboczego po dniu uznania rachunku bankowego Sprzedawcy kwotą stanowiącą całkowity koszt Zamówienia, nie wcześniej jednak niż od następnego dnia roboczego po dniu zawarcia Umowy Sprzedaży.
5. W momencie odbioru przesyłki zawierającej zamówiony Produkt(y), Klient obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu(ów), powinien niezwłocznie poinformować o tym Sprzedawcę. Zaleca się także przesłanie Sprzedawcy zdjęć ubytku/uszkodzenia.
6. Produkty będące przedmiotem Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem ani Przedsiębiorcą Kwalifikowanym pozostają własnością Sprzedawcy do momentu uznania rachunku bankowego Sprzedawcy kwotą stanowiącą całkowity koszt Zamówienia, którym zostały objęte.
7. Z chwilą wydania Produktu przez Sprzedawcę przewoźnikowi przechodzą na Klienta niebędącego Konsumentem ani Przedsiębiorcą Kwalifikowanym korzyści i ciężary związane z rzeczą, oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty/uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę/uszkodzenie Produktu powstałe od momentu przejęcia go do przewozu, aż do jego wydania Klientowi niebędącemu Konsumentem ani Przedsiębiorcą Kwalifikowanym, a także za opóźnienia w dostarczeniu przesyłki.
8. W przypadku Produktów o większych gabarytach typu wanny, meble łazienkowe, toalety, toalety myjące, kabiny prysznicowe, brodziki, większe umywalki dostawa odbywa się przy pomocy przesyłki spedycyjnej, „do krawędzi chodnika”, a więc do krawędzi publicznego chodnika najbliżej adresu dostawy i nie obejmuje wniesienia. O zastosowaniu przesyłki spedycyjnej Klient informowany jest na etapie składania Zamówienia, po ostatecznym ustaleniu składu Koszyka, a przed finalizacją Zamówienia.
9. Jeżeli Produkty nie zostaną odebrane przez Klienta niebędącego Konsumentem ani Przedsiębiorcą Kwalifikowanym z powodu okoliczności, które nie dotyczą Sprzedawcy, Klient może zwrócić się w terminie 30 dni od ostatniej nieskutecznej próby doręczenia o dokonanie ponownej dostawy, po uprzednim pokryciu jej kosztów.
§10) Płatność
1. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
2. Na całkowity koszt Zamówienia, który podlega uiszczeniu przez Klienta składa się cena za Produkt(y) oraz koszt dostawy, o którym Klient jest informowany w trakcie składania Zamówienia (przed jego finalizacją).
3. W związku z dokonanym zakupem Sprzedawca wystawia Klientowi rachunek w postaci faktury VAT.
4. Klient może skorzystać z kilku sposobów płatności. Podane są one na głównej stronie Sklepu oraz w początkowym etapie Zamówienia, po wejściu do Koszyka.
5. Dostępne są m.in. następujące metody płatności:
a. płatność szybkim przelewem online oraz blik z Przelewy24,
b. płatność kartą kredytową MasterCard lub VISA,
c. Apple Pay,
d. Google Pay,
e. zakup ratalny z Przelewy24,
f. zakup z wydłużonym terminem spłaty z Przelewy24,
g. przedpłata – przelew tradycyjny na konto Sprzedawcy.
6. Dokonanie płatności wiąże się ze skorzystaniem przez Klienta z usług podmiotu trzeciego – zewnętrznego dostawcy danego systemu płatności i odbywa się na warunkach wskazanych przez tego dostawcę, z którymi Klient powinien się zapoznać.
7. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę w związku ze współpracą z zewnętrznymi dostawcami systemów płatności zawarte są w Polityce Prywatności.
§11) Odstąpienie
1. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą Kwalifikowanym, który zawarł Umowę Sprzedaży na odległość może odstąpić od niej w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Dalsze postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą jedynie tych Klientów.
2. Bieg terminu określonego w ust. 1 powyżej rozpoczyna się od dostarczenia Produktu(ów) Klientowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
3. W przypadku Umowy Sprzedaży, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 powyżej biegnie od dostawy ostatniego Produktu, partii lub części.
4. Klient może odstąpić od Umowy Sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem tego terminu.
5. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, drogą elektroniczną lub za pośrednictwem interaktywnego formularza. Dane kontaktowe Sprzedawcy zostały podane w §1. pkt) 1 Regulaminu.
6. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik 1 do Regulaminu lub na formularzu stanowiącym załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
7. W przypadku przesłania oświadczenia przez Klienta drogą elektroniczną lub za pośrednictwem interaktywnego formularza, Sprzedawca niezwłocznie prześle Klientowi na podany przez niego adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
8. Zwrotu Produktu(ów) należy dokonywać na Adres do Zwrotów, tj. Nextrend GmbH, Rüdesheimer Str. 51, 65239 Hochheim, Niemcy (§1. pkt 2 Regulaminu). Ze względów logistycznych zwrot w siedzibie firmy w Krakowie nie jest możliwy. Paczki odesłane na adres siedziby firmy w Krakowie zostaną zawrócone do nadawcy na jego koszt.
9. Sprzedawca informuje, iż w związku z gabarytami niektórych Produktów oferowanych w Sklepie a także w związku z faktem, iż Adres do Zwrotów mieści się na terenie Niemiec, Produkty te mogą nie być możliwe do odesłania w zwykłym trybie pocztą. W takim przypadku niezbędne może być nadanie niestandardowej przesyłki pocztowej lub skorzystanie z usług firm kurierskich lub spedycyjnych. Koszty powyższego mogą być istotnie wyższe niż koszt zwykłych przesyłek nadawanych pocztą. Szacowane koszty w przypadku pojedynczego Produktu mogą wynosić do 450 PLN w zależności od wyboru danego przewoźnika oraz wielkości przesyłki.
10. Skutki odstąpienia od Umowy Sprzedaży:
a) Umowę Sprzedaży uważa się za niezawartą;
b) Z zastrzeżeniem lit d) poniżej, Sprzedawca zwraca Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu(ów), z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę;
c) zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji;
d) Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu(ów) z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej;
e) Klient powinien odesłać Produkt(y) na Adres do Zwrotów Sprzedawcy niezwłocznie, nie później niż 30 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży. Termin zostanie zachowany, jeśli Klient odeśle Produkt(y) przed upływem terminu 30 dni;
f) Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu(ów), w tym koszt przesyłki oraz jej opakowania. Sprzedawca nie odbiera przesyłek kierowanych do niego za pobraniem i nie odpowiada za koszty powstałe w związku z takimi przesyłkami; zaleca się zapakowanie przesyłki w sposób, który zabezpieczy Produkt(y) przed uszkodzeniem w trakcie drogi;
g) Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
11. Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do Umowy:
a. w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Klienta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
b. w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
§12) Odpowiedzialność Sprzedawcy i Reklamacje
1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi Produkt lub Usługę Dodatkową zgodne z Regulaminem. W przypadku braku takiej zgodności, Klient może złożyć reklamację, zgodnie z procedurą opisaną w ust. 4-8 poniżej.
3. W przypadku braku zgodności:
a) Produktu z Umową Sprzedaży zawartą na podstawie Regulaminu - Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą Kwalifikowanym ma prawo do skorzystania z uprawnień, a Sprzedawca ponosi odpowiedzialność, w oparciu o przepisy dotyczące zgodności świadczenia z umową zawarte w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Rozdział 5a Ustawy - Umowy zobowiązujące do przeniesienia własności towaru na konsumenta);
b) Usługi Dodatkowej lub Kuponu Promocyjnego z umową zawartą na podstawie Regulaminu - Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą Kwalifikowanym ma prawo do skorzystania z uprawnień, a Sprzedawca ponosi odpowiedzialność, w oparciu o przepisy dotyczące zgodności świadczenia z umową zawarte w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Rozdział 5b Ustawy - Umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej).
Jeśli Klient nie jest Konsumentem ani Przedsiębiorcą Kwalifikowanym strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy za wady tj. odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w Regulaminie adresy Sprzedawcy (§1. ust.1).
5. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać dane identyfikujące Klienta, złożone przez niego Zamówienie, którego reklamacja dotyczy, jak również informacje dotyczące niezgodności Produktu, Usługi Dodatkowej lub Kuponu Promocyjnego z Regulaminem, datę jej ujawnienia oraz treść żądania. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć zwięzły opis okoliczności towarzyszących oraz dokumentację zdjęciową uwidaczniającą niezgodność.
6. Sprzedawca potwierdza wpływ zgłoszenia reklamacyjnego. W razie potrzeby informuje on także Klienta o konieczności podjęcia dalszych kroków.
7. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego w następujących terminach:
a) w przypadku Konsumentów lub Przedsiębiorców Kwalifikowanych - nie później niż w terminie 14 dni;
b) w przypadku pozostałych Klientów – nie później niż w terminie 30 dni.
8. Jeżeli, w ramach uprawnień przysługujących Konsumentowi lub Przedsiębiorcy Kwalifikowanemu odnośnie zgodności Produktu z Umową Sprzedaży, Produkt podlega naprawie, wymianie lub zwrotowi, zostanie on odebrany przez Sprzedawcę od Klienta, w tym za pośrednictwem firmy kurierskiej lub spedycyjnej.
9. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacje o niej, a także jej warunkach, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie, z możliwością ich pobrania w formie dokumentu PDF.
10. Odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Klienta niebędącego Konsumentem ani Przedsiębiorcą Kwalifikowanym:
a) dotycząca lub związana z Produktem - zostaje ograniczona do wysokości ceny tego Produktu;
b) dotycząca lub związana z Usługami Dodatkowymi oraz Kuponami Pormocyjnymi - zostaje ograniczona do szkód wyrządzonych Klientowi umyślnie przez Sprzedawcę.
W każdym przypadku Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści Klienta niebędącego Konsumentem ani Przedsiębiorcą Kwalifikowanym.
11. W przypadku Klienta nie będącego Konsumentem ani Przedsiębiorcą Kwalifikowanym - Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania wynikającego z Regulaminu będące skutkiem siły wyższej, tj. zdarzenia zewnętrznego i niezależnego od woli Sprzedawcy, którego nie dało się przewidzieć w momencie zawierania umowy, takiego jak np. epidemie lub stany zagrożenia epidemią, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, pożary, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne.
§13) Realizacja Kuponów Promocyjnych
1. Kupony z określoną datą ważności, które są rozdawane nieodpłatnie przez Sprzedającego w ramach akcji reklamowych (dalej „Kupony Promocyjne”), można zrealizować wyłącznie w Sklepie i tylko w podanym terminie.
2. Poszczególne produkty mogą być wyłączone z akcji Kuponowej, jeśli z treści Kuponu Promocyjnego wynika odpowiednie ograniczenie.
3. Kupony Promocyjne można zrealizować wyłącznie przed sfinalizowaniem Zamówienia w Sklepie. Inny sposób ich rozliczenia nie jest możliwy. W szczególności Kwota widniejąca na Kuponie Promocyjnym nie zostanie wypłacona w gotówce ani oprocentowana.
4. W ramach danego Zamówienie można wykorzystać tylko jeden Kupon Promocyjny. Kupon Promocyjny nie łączy się z innymi promocjami w Sklepie.
5. Wartość Produktu musi odpowiadać co najmniej kwocie Kuponu Promocyjnego. Jeżeli Kupon nie zostanie zrealizowany w całości, pozostała na Kuponie kwota nie zostanie zwrócona przez Sprzedającego.
6. W przypadku gdy wartość Kuponu Promocyjnego okaże się niewystarczająca do opłacenia zamówienia, do uregulowania kwoty różnicy można wybrać którąś z pozostałych metod płatności oferowanych przez Sprzedającego.
7. Kupon Promocyjny nie podlega zwrotowi, jeśli Klient odstąpi od Umowy na podstawie przepisów prawa dokonując zwrotu Produktu, który w części lub całości opłacił przy użyciu Kuponu Promocyjnego.
8. Kupon Promocyjny można przenieść na inną osobę. Sprzedający może ze skutkiem zwalniającym go ze zobowiązania spełnić świadczenie na rzecz danego posiadacza Kuponu, który realizuje Kupon Promocyjny w Sklepie.
§14) Program Ochrony Kupującego
1. Program Ochrony Kupującego umożliwia zabezpieczenie Zamówienia do maksymalnej wysokości wynoszącej 10 000 złotych. Skorzystanie z Programu wiąże się ze skorzystaniem przez Klienta z usług podmiotu trzeciego – Trusted Shops GmbH i odbywa się na warunkach wskazanych przez tego dostawcę, z którymi Klient powinien się zapoznać.
2. Program Ochrony Kupującego zostaje aktywowany poprzez kliknięcie w odpowiednio oznaczony przycisk na karcie narzędzia Trustcard, która pojawia się jako okno pop-up w Sklepie, na stronie z podziękowaniem za dokonanie danego Zamówienia.
3. Jeśli Klient jest już zarejestrowany do celów korzystania z ochrony kupującego u Trusted Shops GmbH, jego Zamówienie zostanie automatycznie objęte ochroną bez konieczności klikania w przycisk.
4. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę w związku ze współpracą z Trusted Shops GmbH zawarte są w Polityce Prywatności.
§15) Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów
1. W przypadku zaistnienia sporu na podstawie lub w związku z Umową Sprzedaży lub umową o Usługi Dodatkowe zawartymi na podstawie Regulaminu Konsument, w celu jego pozasądowego rozwiązania może, przykładowo:
a) zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą;
b) zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą;
c) uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim, a Sprzedawcą, korzystając z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
d) skorzystać z platformy internetowego rozstrzygania sporów między konsumentami a przedsiębiorcami znajdującej się pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr.
2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronach Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Więcej informacji pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
3. Postanowienia ust. 1-2 powyżej mają charakter informacyjny i nie stanowią zapisu na sąd polubowny w tym w rozumieniu art. 1161 Ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego. Nie wyłączają one innych środków prawnych oraz sposobów dochodzenia roszczeń przysługujących Konsumentom.
§16) Opinie na temat Sprzedawcy oraz Produktów
1. Sprzedawca współpracuje z Trusted Shops GmbH, Subbelrather Straße 15c, 50823 Kolonia z siedzibą w Niemczech (dalej: „Trusted Shops”; www.trustedshops.pl), który umożliwia Klientom skorzystanie z usług programu ochrony kupującego (sygnalizowane przez widżet Trusted Shops - tzw. Trustbadge), oraz umożliwia Klientom pozostawienie opinii i weryfikuje opinie Klientów o Sprzedawcy i o Produktach.
2. Wstępna informacja o opiniach Klientów dot. Sprzedawcy jest widoczna w Sklepie poprzez Trustbadge (ogólna ocena, sposób jej obliczania oraz wybrane opinie). Dostęp do pozostałych opinii oraz informacji możliwy jest po przejściu na stronę Trusted Shops (za pomocą linka bezpośrednio przekierowującego). Wstępna informacja o opiniach Klientów dot. danego Produktu (ogólna ocena, ilość opinii) jest widoczna pod tym Produktem w zakładce Opinie. Dostęp do dalszych informacji i treści opinii możliwy jest po rozwinięciu zakładki.
3. Opinie i oceny odnoszą się do doświadczeń zakupowych, które zostały zrealizowane w ciągu ostatnich 6 miesięcy. Ogólna (łączna) ocena jest obliczana na podstawie średniej arytmetycznej wszystkich zweryfikowanych ocen z ostatnich 12 miesięcy.
4. W komentarzach Klienci własnymi słowami dzielą się swoimi doświadczeniami zakupowymi. Opinie publikowane są w niezmienionej formie z wyjątkiem treści niedozwolonych. Wszystkie opinie - zarówno pozytywne, jak i negatywne - są publikowane. Opinie są widoczne przez 12 miesięcy po opublikowaniu. Po upływie 12 miesięcy treść opinii przestaje być wyświetlana na stronie z opiniami. Sama ocena jest jednak nadal wliczana do łącznej oceny (średnia arytmetyczna) danego sklepu.
5. Trusted Shops nie oferuje żadnych korzyści, specjalnych warunków, rabatów ani innych zachęt w zamian za wystawienie pozytywnej lub wycofanie negatywnej opinii.
6. Trusted Shops weryfikuje opinie Klientów:
6.1. Po finalizacji Zamówienia w Sklepie Klienci, którzy korzystają z usług Trusted Shops, w tym z ochrony kupującego, otrzymują od Trusted Shops zaproszenie do wystawienia opinii.
6.2. Sklep może również poprosić Klientów o wystawienie opinii za pośrednictwem systemu Trusted Shops. Jeżeli Klient się zgodzi, adres e-mail Klienta jest wówczas przekazywany do Trusted Shops za pośrednictwem API lub za pomocą narzędzia Review Collector.
6.3. Opinię dotyczącą zakupu można wystawić poprzez link znajdujący się w wiadomości e-mail. Wiadomości e-mail z zaproszeniem do wystawienia opinii są wysyłane wyłącznie na adresy e-mail, które zostały użyte do dokonania zakupu w Sklepie.
6.4. W każdym przypadku gromadzone są dodatkowe tzw. dane referencyjne dotyczące Zamówienia, aby zapewnić bezpieczne przyporządkowanie całości usług Trusted Shops, a także poszczególnych opinii do konkretnych, rzeczywistych zakupów.
6.5. Stosowane są także dodatkowe środki manualne, aby sprawdzić, czy opinie zamieszczają Klienci, którzy rzeczywiście dokonali zakupu w Sklepie. W przypadku anomalii lub okoliczności, które sugerują, że opinia - pomimo zastosowania wyżej wymienionych środków technicznych - nie jest oparta na rzeczywistym doświadczeniu zakupowym, żąda się i weryfikuje dowody potwierdzające jej rzetelność i odniesienie do rzeczywistego zakupu. Jeśli dowody te nie potwierdzą zakupu produktów lub skorzystania z usług, wówczas opinia zostanie usunięta.
6.6. Aby zweryfikować autentyczność opinii i jej zasadność, opinie nie mogą być wystawiane anonimowo. Adres e-mail, za pomocą którego dokonano zakupu, zawsze służy jako weryfikowalny punkt odniesienia przy wystawianiu opinii.
7. Sprzedawca nie korzysta z usługi importowania do Trusted Shops z innych miejsc opinii, które nie zostały zweryfikowane.
8. Pełne informacje Trusted Shops o:
§17) Prawa własności intelektualnej
Zawartość strony internetowej Sklepu oraz nazwa podlegają ochronie prawnej. Opisy, zdjęcia i inne elementy tworzące serwis na stronie internetowej Sklepu stanowią własność Sprzedawcy lub zostały wykorzystane za zgodą podmiotów uprawnionych. Kopiowanie i rozpowszechnianie, bądź inne nieuprawnione wykorzystywanie jakichkolwiek materiałów ze strony Sklepu jest zabronione.
§18) Postanowienia końcowe
1. W przypadku Klientów niebędących Konsumentami ani Przedsiębiorcami Kwalifikowanymi sądem właściwym do rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na podstawie lub w związku z Regulaminem, w tym Umową Sprzedaży lub umową o Usługi Dodatkowe, jest sąd właściwy według siedziby Sprzedawcy z wykluczeniem Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów.
2. W przypadku Klientów niebędących Konsumentami ani Przedsiębiorcami Kwalifikowanymi prawem właściwym dla wszelkich kwestii powstałych na podstawie lub w związku z Regulaminem, w tym Umowy Sprzedaży lub umowy o Usługi Dodatkowe, jest prawo polskie z wykluczeniem Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów.
3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie znajdują przepisy odpowiedniego prawa.
4. Tryb zmiany Regulaminu:
a) zmiana Regulaminu nie ma wpływu na zawarte Umowy Sprzedaży; Zamówienia sfinalizowane przed dniem wejścia w życie zmienionego Regulaminu będą realizowane na podstawie dotychczasowej treści Regulaminu;
b) zmiana może mieć miejsce z ważnej przyczyny w postaci:
i. zmiany przepisów prawa, która wywiera wpływ na Regulamin poprzez konieczność jego dostosowania w celu zachowania zgodności z prawem;
ii. konieczności dostosowania Regulaminu do zaleceń, nakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych władz publicznych;
iii.zmiany adresów, danych do kontaktu, nazw, numerów i innych danych identyfikacyjnych lub linków zamieszczonych w Regulaminie;
iv. potrzeby usunięcia błędów lub omyłek pisarskich, które ewentualnie wystąpiłyby w Regulaminie;
v. przyznania Klientom dodatkowych uprawnień lub udogodnień;
vi. wprowadzenia nowych usług lub funkcjonalności Sklepu, wymagających ujęcia w Regulaminie;
vii. zmiany w zakresie technicznych rozwiązań dotyczących funkcjonowania Sklepu, która wywiera wpływ na treść Regulaminu;
viii. zmiany dotyczące usług dostarczanych Sprzedawcy przez podmioty trzecie (np. dostawców systemów płatności, systemu wystawiania ocen i opinii przez Klientów, firmy kurierskie lub spedycyjne), które wpływają na treść Regulaminu;
c) o zmianie Regulaminu Sprzedawca poinformuje Klientów korzystających z Usług Dodatkowych za pośrednictwem wiadomości wysłanej do danego Klienta na podany przez niego adres e-mail nie później niż 21 dni przed wejściem w życie zmiany; zmiana staje się skuteczne o ile Klient nie zadeklaruje woli zakończenia korzystania z Usługi do czasu wejścia w życie zmiany;
d) o zmianie Regulaminu Sprzedawca poinformuje dodatkowo poprzez zamieszczenie stosownego komunikatu w Sklepie nie później niż 21 dni przed wejściem w życie zmian.
Załącznik 1 – Formularz odstąpienia od Umowy Sprzedaży
Formularz odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od Umowy Sprzedaży)
Zwracane produkty prosimy odesłać na poniższy adres:
Adres magazynu zwrotu
Nextrend GmbH
Rüdesheimer Str. 51
65239 Hochheim
Niemcy
Oświadczenia o odstąpieniu od umowy prosimy kierować na poniższy adres:
Adresat:
Bernstein Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, ul. Kalwaryjska 35A/212, 30-504 Kraków, Email: support@bernstein-badshop.de
Niniejszym informuję o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży z dnia
_______________________________________________________
numer Zamówienia______________________________
________________________________________________________
Imię i nazwisko (w przypadku osób fizycznych)
________________________________________________________
Nazwa firmy oraz NIP (w przypadku Przedsiębiorców Kwalifikowanych)
________________________________________________________
Adres
_________________________
Data
________________________________________________________
Imię i nazwisko osoby składającej oświadczenie
________________________________________________________
Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)